ord på vägen

20131228-114626.jpg

Hälsa&kärlek ❤

2 thoughts on “ord på vägen

  1. Absolut. Mycket saker rinner av mig, förutom orättvisa.
    Mycket är andras problem men jag tänker att mitt beteende kanske smittar, och inte tillsägelser o uppror. Mitt hjärta ledde min till någon född långt ifrån Sverige och efter 15 år lyfter fortfarande folk på ögonbrynen, ofta dom man minst anar. Så du ordförande, politiker, chef, läkare o rektor tack, för att ni vågar anställa, engagera er, o inspirerar andra.
    Många åker utomlands för att bli brun men vill inte umgås med brunbrända här hemma. Underligt.
    Bland smygrasism finns även ett öppet näthat, men våga bara stå rakryggad och le i de märkligasta av situationer, så blir kanske en bättre värld…

Kommentera

