Snö och kyladansen i mitt härliga underställ

IMG_0014

Härligt nu kommer kylan!! Hoppas den verkligen är här för att stanna och att den ökar lite så jag får njuta av detta härliga merinoullunderställ som jag bara har legat och väntat på kylan sedan i november. Jag blev fullkomligt kär i mönstret!! Min sambo skrattade lite åt att jag la vikt på att det var snyggt, för det är ju inte många som ser ett underställ. Men det kommer kännas fint inifrån och ut liksom, det är liksom bara känslan.

Och ikväll blev jag så lycklig av kylan och den lilla snö som kommit så jag drog på mig det och dansade snö- och kyladansen!! För säkerhetskull, för nu vill jag verkligen ha vinter med snö och kyla!!!

Hälsa&Kärlek ❤

3 thoughts on “Snö och kyladansen i mitt härliga underställ

  1. Helt rätt, så 2014. Ingen body eller strumbeband eller…
    I Malmö har vi plus 6 men, real feel säger nåt annat så här säljs en hel del ull, jag aldrig frusit så mycket som första åren här.
    Det är som sagt, insidan som räknas.
    Lycka till i spåret. Hä ä ba å åk.

      • Ja det kanske gå bli en tur i feb eller mars igen, regn på julafton i Ö-vik var ju nåt speciellt, annat var det i Mellansel, julen 2009 minus tretti grader o A fotade termometern som bevismaterial…
        Nä denna skåne råkyla kan man nästan inte klä sig mot, jag får nog också göra en solhälsning o inse att det blir ingen vinter utan vår snart.
        Kram

Kommentera

