Piggast i hela världen

20140116-201147.jpg

Jag har varit på på konferens i två dagar. Och igår avslutades den dagens konferensande med middag men det var även träningsdag för mig, så ett dilemma. Lösningen blev att jag gick och la mig i bra tid och klev upp tidigt och sprang på morgonen.

Jag är så ofantligt stolt och glad över att jag är så fokuserad att hålla mina träningsdagar. Det hade varit rätt skönt med en sovmorgon, men det kändes riktigt bra att kliva upp kl 6 för att ta en löptur. Och det var ett fantastiskt bra sätt att börja en konferensdag på, kände mig som den piggaste i hela världen!!

Imorgon blir det intervaller!! 🙂

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

