Utstädning av basilusker

20140129-153338.jpg

Efter energipåfyllning av underbart god potatissoppa så har jag försökt att städa undan magsjukan!!

Tvättat sängkläderna, vädrat täcken och bäddat med nya sängkläder, tvättat alla handdukar från toaletter och kök, slängt tandborsten, tvättat mobil och iPad med handsprit (!). Och nu ska jag desinficera min toalett och sedan en dusch av mig.

Allt för att alla basilusker inte ska finnas kvar. Är det något jag glömt som kan bevara basiluskerna?

Hälsa&Kärlek ❤

3 thoughts on “Utstädning av basilusker

  1. Tips: Dörrhandtag o ev i ”hissen”.

    Själv använder jag mycket armbågar och handskar under jan/ feb.
    Kämpa på o krya på dig. Hoppas H o Werner klarat sig.
    Kram

Kommentera

