Sinnenas afton

20140311-171652.jpg

Igårkväll var jag i Stockholm och firade en underbart bra kompis som fyllt år. Temat var våra sinnen med min kompis som den röda tråden. Vi började med att lyssna till champagnens bubblor, hörsel. Men även såklart för min kompis är så söt och gör mig bubblande glad!

Sedan gick vi på Fotografiska, synen. Och det är för att min kompis verkligen älskar att foto och gör det ofta och mycket. Vi kände oss mycket kulturella och det var riktigt intressant och rogivande att gå runt och titta på alla foton.

Pricken över i:et var smaken, småkaksbuffé! Läste i en tidning i vintras att de hade sju sorters kakor på Fotografiska och min kompis älskar småkakor, helt fantastiskt! Nästan för bra för att vara sant så jag var tvungen att ringa och stämma av vilka kakor och att den fanns kvar på kvällen vi skulle gå, och ja det var dem!

Det var tre av våra sinnen, nu till lukt. Vår första resa tillsammans var till Kina där vi tågluffade runt. Och då hade min kompis med sig laktris, närmare bestämt Laktrisal. Så när jag känner den lukten tänker jag på min kompis och hur roligt vi hade på den resan och fortfarande har när vi reser och umgås tillsammans.

Då var det ett sinne kvar, känsel. Men den får min kompis (och ni) vänta med att se vad det är till sommaren då vi träffs igen!!

Glad att jag har en kompis som är så härligt rolig och enkel att vara med. En sån jag bara kan vara mig själv med.

20140311-171701.jpg

20140311-171717.jpg

20140311-171724.jpg

20140311-200025.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Sinnenas afton

  1. Pingback: Sinnenas afton « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

