Värmande kärlekste

20140319-191431.jpg

Te som heter Kärlek och som värmer hjärtat, vad vackert!!! Och gott. Och ekologiskt. Och koffeinfritt. Och etiskt producerade råvaror.

Love har smak av ros och lavendel just för att värma hjärtat och fläderblom och kamomill som är avslappnande. Och det smakade bra. Jag köpte även ett detoxte. Såg mest ”best taste gold”-lappen och inte att det var smak av fänkål och anis, det blir för mycket åt lakrits hållet för min smak.

Så den smaken rekommenderar jag inte men LOOOOVE, den rekommenderas. Och den kommer jag att njuta av och värma mitt hjärta med.

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Värmande kärlekste

Kommentera

