Röhnisch löparskola

20140320-211543.jpg

Nu har jag fått ett välkomstmail på Röhnisch löparskola med Ida och Lofsan som jag skrev om förra veckan. Då var det relativt snöfritt, vårsolen sken och jag tog fram löparskorna. Och det kändes helt naturligt att haka på en löparskola!! Det känns inte fullt lika naturligt nu när jag tittar ut genom fönstret. Det har vräkt ned snö idag så det jag ser är härliga snödrivor och det är alldeles vitt. Vinter är tillbaka.

Jag gillar vinter och snö men blev lite förvånad för det kändes som att våren hade kommit på riktigt. Men det är inte hur man har det, utan hur man tar det. Så jag lägger tillbaka löparskorna i garderoben och tar fram icebugsen igen. Nu är det dags för löparskola!!

Är du sugen och hänga på så anmäl dig hos Röhnish.se, då får du mail varje söndag med ett träningsschema. Alla kan vara med, du utgår från din egen nivå mot ditt eget mål. Nu på lördag startas det upp med ett test som kommer ligga till grund för kommande schema som startar v 13.

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Röhnisch löparskola

  1. Pingback: Röhnisch löparskola « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

  2. Pingback: Kvällslöpning | hälsa&kärlek

Kommentera

