En mil!!

20140330-210103.jpg

Är så nöjd, sprang 1 mil ikväll!! Senast jag gjorde det var Tjejmilen 2011, så det känns speciellt skönt att klara att genomföra det. Halvvägs fick jag lite ont i vristen så fick lov att powerwalka några meter, det onda försvann då tack o lov, så jag kunde lufsa vidare. Jag sprang 10,25 km, så bortsett från powerwalken så blev det ändå totalt 1 mil som jag sprang! Tjohoooooo, vad härligt!! 🙂

Och som ni vet tycker jag att man ska fira sina segrar, och för mig blev det en Zeunerts Påskmust!! Speciellt god eftersom jag inte druckit läsk på 3 månader. Den var jag värd!!

Hälsa&Kärlek

4 thoughts on “En mil!!

Kommentera

