På en stenbänk i Barca

20140417-230022.jpg

I augusti för nio år sedan så följde jag med ett halvbekant gäng till Barcelona för att se på konsert med U2. Det var bara en tillfällighet att jag åkte på den resan. Jag var singel och hade inget planerat på semestern och så blev det ett avhopp samma vecka gänget skulle åka och jag fick möjligheten att haka på. Det jag inte visste då var att den möjligheten var början på en kärlekshistoria.

Det började med en kyss på en stenbänk nere vid Marina Port Vell. Och idag letade vi upp stenbänken här i Barcelona. Och dagens kyss smakade lika underbart!

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “På en stenbänk i Barca

  1. Pingback: På en stenbänk i Barca « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

