Energipåfyllningsdagar

20140419-145028.jpg

Vilka underbara energipåfyllningsdagar jag har haft här i Santa Susanna med min underbara familj. Igår startade jag och sambon dagen med en powerwalk norrut längs stranden. Jag la in två 5-minutersintervaller och sedan avslutade vi med gemensam löpning. Helt magiskt skönt att få springa längs stranden. Och dessutom glad musik från hörlurarna. Underbart.

Efter lunch så gick jag, mamma, svägerskan på SPA-avdelningen för behandlingar och bad. Efter några vändor i bassängen så tog jag tog en välbehövlig helkroppsmassage. Skönt för de trötta golfmusklerna som gav sig till känna efter tisdagens runda. På kvällen avnjöt vi fredagspizza i kvällssol under en pergola med jättefina blommor som hängde ned. Supergott och supermysigt. Sedan såg vi en Flamenco show på hotellet. Vilken energi, vilken fart, de stampade och klappade imponerande snabbt.

Idag blev det cykling med hela la familia Olofsson längs Costa Brava kusten söderut till Calella. Där blev det glass i stora lass vid stranden och sedan åter till Santa Susanna.

Och nu ligger jag ute på hotellets terass och vilar i solen och bara ler. Njuter av att jag får ha det så bra!!!

20140419-145109.jpg

20140419-145151.jpg

20140419-145220.jpg

20140419-145603.jpg

20140419-145619.jpg

20140419-145626.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Energipåfyllningsdagar

  1. Pingback: Energipåfyllningsdagar « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

