Ojojoj så härligt

20140507-212141.jpg

Ikväll var jag på yinyoga och oj oj oj så härligt både för kropp, knopp och själ!! Så skönt. Jag hade som glömt bort hur skönt det är. Att bara vara. Andas. Inte tänka på något. Hur länge sedan var det du var stilla, tyst och fokuserade på andningen utan att tänka på något?

För mig var det lite över en vecka sedan och det känns så länge sedan för mig. Jag har sedan min nya morgonrutin i början av mars löpande startat morgonen med ett par yinyogaställningar. Förra helgen på vår roadtrip kändes det inte helt enkelt att göra dem i husbilen och början av denna veckan har jag ”unnat” mig sovmorgon. Men inser nu hur jag saknar denna lugna härlig stund på morgonen.

Jag ser fram emot att vakna imorgon och starta dagen med att njuta av den lugna stunden, ljummet citronvatten och därefter en härlig morgonpromenad med Verner.

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Ojojoj så härligt

  1. Pingback: Ojojoj så härligt « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

  2. Pingback: Vila dig i form | hälsa&kärlek

Kommentera

