Kvällsfika med balans

20140511-205119.jpg

Efter en härlig kvällspromenad i vårsolen så har jag nu hamnat framför tv:n och Mästarnas Mästare. Roligt och inspirerande program!

Kärleken överraskade och köpte hallon till mig när han var och handlade idag, gulligt. Så mitt kvällsfika blir underbart goda hallon, honungsmelon och, dagen till ära chokladbollar. Oj så gott alltihop! Och både nyttigt och onyttigt, yin och yang, balans.

Nu trycker jag på play och kör jag igång Mästarnas mästare. Heja Anna!!!!

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Kvällsfika med balans

Kommentera

