Rekat inför Tjejmilen

20140518-214939-78579611.jpg

Ska på möte tidigt imorgonbitti i Stockholm, så åkte söderut redan ikväll. Efter middag med min kollega drog jag på mig träningskläderna och powerwalkade på Djurgården.

Jag är anmäld och ska springa Tjejmilen i september så jag passade på att powerwalka delar av Tjejmilen-rundan och reka lite.. Jag har sprungit den ett par gånger och jag gillar verkligen den fina rundan på Djurgården. Och så roligt med alla glada löpare och orkestrar som spelar och peppar under rundan.

Allra mest gillar jag synen av den blå dörren. Inte bara för att den är ett vackert inslag utan mest för då vet man att målet är nära. Jag tror det är typ en km kvar efter bron. Härlig känsla!!

20140518-214956-78596545.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Rekat inför Tjejmilen

Kommentera

