Årets löparsko

20140603-181806-65886014.jpg

Ikväll har jag invigt mina nya löparskor, Asics gel-super J33. De var med till Barcelona men där blev det bara promenader med dem.

Det blev en runda på 5 km i underbar sol. Jag sprang på elljusspåret på Hallstaberget, där jag är på konferens. En otrolig tuff slinga med mycket uppförsbackar. Jag bestämde mig rätt tidigt för att gå i uppförsbackarna. Gjorde så i början men sen när jag kom igång så glömde jag bort mig och sprang hela vägen. Och det härligaste med uppförsbackar är ju att går lika mycket nedför!

Jag är nöjd med min nya skor och mitt första intryck är att skorna känns smidiga och lätta men lite speciell. Ska springa några fler gånger och återkomma med en recension.

20140603-183358-66838165.jpg

20140603-183354-66834418.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Årets löparsko

  1. Pingback: Årets löparsko « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

