Firar med italienskt

20140606-210657-76017247.jpg

Jag har haft många dagar med mycket schema och tider att hålla så har jag verkligen längtat efter en helg utan någon tid bokad och bara göra det som faller på. Och helgen har börjat toppen hittills, för så blev det idag.

Med sovmorgon och efter frukost en långpromenad i den underbara sommarvärmen. Efter promenaden så kände vi för lunch på torget och vi fick då även beskåda och lyssna till nationaldagsfirande. Sedan kände vi för att åka till stugan. Åter i stan så kände vi för en tupplur men jag fick nån superduperenergi så jag städade lådor i hallen, fixade lite på balkongen och sorterade papper. Så skönt att bara vara och få påta på utan att ha några direkt måsten och krav. Det gav mig mycket energi.

Pricken över i:et att bara vara och göra det som faller på var när mamma ringde och frågade om vi ville följa med på restaurang och äta middag. Det var jättemysigt och gott, och somrigt att sitta ute. Och lite roligt att fira den svenska nationaldagen med italienskt!

Nu avslutar jag nationaldagen med att se firandet på Skansen på TV. Och jag blir sådär löjligt stolt över vår vackra kungafamilj.

Grattis till ALLA som bor i Sverige på Nationaldagen. Jag är stolt och glad att bo i Sverige, vi har det bra.

20140606-212612-77172649.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Firar med italienskt

  1. Pingback: Firar med italienskt « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

