Vila dig i form

20140611-214720-78440908.jpg

Nu är det sommaruppehåll på underbara yinyogan med bästa Ulrika Sundqvist. Tråkigt men jag känner att jag kommit ett steg närmare att yinyoga själv med de korta stunderna på morgonen då jag gör 2-3 positioner. Problemet är att jag tappar fokus utan en röst som säger vad jag ska göra, hur jag ska göra och även varför. Ulrika är så duktig på det på ett lättsamt och givande sätt.

Jag älskar verkligen att yinyoga och vill hålla kontinuiteten men behöver ett stöd. Så efter tips från en kompis har jag laddat ned en app som heter ”Vila dig i form med Yinyoga”. Den är skapad av en Magdalena Mecweld.

Nu har jag bara snabbtittat igenom de olika passen men jag känner att det här kommer att bli bra som stöd under sommarlovet.

Namaste 🙏

Hälsa&Yinkärlek ❤

One thought on “Vila dig i form

  1. Pingback: Namaste kollegor | hälsa&kärlek

Kommentera

