Now

20140708-160746-58066736.jpg

Jag har halvtid på semestern med två veckor kvar av härlig ledighet. Vi har inget bokat och det känns oerhört skönt. Och mitt enda mål är att inte boka upp något längre än en dag innan.

Jag är superduperduktig att boka upp både med andra och i huvudet vad vi kan eller ska göra framåt och så blir det fullt med aktiviteter. Det är ofta saker som är och blir jätteroliga men den där måstekänslan kryper sig på och den tar energi. Så, jag har varit extra fokuserad att tänka på att inte planera in massa aktiviteter sedan i söndags. Inte för att jag inte vill göra eller arbeta med något. Utan jag vill vara i känslan att vara i nuet och inte bestämma för långt framåt.

Och så passande fick jag ovan klocka per post som verkligen påminner om att vara i nuet. Så fort det har kommit en planeringstanke, och det är ett antal gånger, så har jag tittat på klockan och lagt undan tanken. En otroligt fiffig klocka för att påminna sig om att vara i nuet.

Now, nu, nuet.

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Now

  1. Pingback: Now « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

