Generalrepetition

20140803-222143-80503516.jpg

Ikväll sprang jag två varv på vår underbara skogsrunda med en vätskekontroll som min sambo så gulligt stod för. Detta efter att ha gått en 18-hålsrunda igår och även idag på eftermiddagen och sedan ätit pizza till middag. Normalt inte dem bästa förberedelserna för en löprunda på 10 km men för mitt syfte var de helt perfekta!!

Kan ju tyckas att nu börjar hon bli lite snurrig men låt mig ge lite bakgrundsinformation. Om två helger ska vi till Stockholm på golfhelg. Vi kommer att spela golf på fredag och lördag. På lördag slår vi ut efter kl 13 som vi gjorde idag. Sedan har två av oss funderat på att springa Midnattsloppet på kvällen. Jag har tvekat eftersom jag bara har kommit ut på löpning två gånger tidigare i sommar. Jag har dock många hundpromenader och golfpromenader i benen men har ändå respekt för loppet och jag vill att det ska vara kul och inte bara vara en plåga.

Så kvällens löprunda blev helt enkelt en generalrepetition för att se om jag trots två rundor golf och dåliga matförberedelser ändå skulle känna den där löparglädjen. Och det gjorde jag!!! Så midnattsloppet, here I come!!

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Generalrepetition

  1. Pingback: Generalrepetition « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

  2. Pingback: Nedräkning | hälsa&kärlek

Kommentera

