Fem i mun, en i hinken…

IMG_8962.JPG

Att vara bland hallonbuskar är ett härligt tillfälle att vara i nuet och umgås med vänner. Många vill plocka, plocka, plocka men för mig är det njutning i nuet genom att småprata medan man plockar, och att unna sig äta dessa underbart goda skogshallon!!

Mitt mantra är fem i mun och en i hinken men det är såklart en liten överdrift. Men med den tanken blir det mer okej att äta och njuta av nuet bland hallonbuskarna. Ärligt så åker nog hälften in i mun och hälften i hinken. Jag är så glad att jag unnar mig denna njutning. Och jag är lika glad för de hallon som finns i magen, som de hallon som nu ligger i frysen. Härlig balans.

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Fem i mun, en i hinken…

  1. Pingback: Fem i mun, en i hinken… « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

