Kram och puss

IMG_9133.JPG

Vaknar på hotellet efter en god natts sömn med ett leende på läpparna! Jag har genomfört helgens tre utmaningar, Castle Course, Stadium Course, Midnattsloppet med glädje och skratt.

Midnattsloppet var ett lopp helt i min smak med mycket glädje. Först kändes det konstigt att komma iväg och springa på en lördagkväll i Stockholm. Men det var rakt mysigt att springa runt på söderns gator i mörkret och månens sken. Det var massor med liveband, körsång, discomusik, dans och massor med människor efter hela vägen som hejade fram oss löpare. En av hejarna var Mark Levengood, vilket var loppets absoluta höjdpunkt! Hans stod och sa hur bra och duktiga vi var på sin härliga finlandssvenska och gjorde High-five med löparna som passerade. Jag gjorde ingen High-five.

Jag är så stolt och glad att jag sprang med glädje och energi hela vägen. Om möjligheten finns så blir det absolut midnattsloppet nästa år igen.

Och hoppas jag då träffar Mark igen, för en kram och puss igen… ❤

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Kram och puss

  1. Pingback: Kram och puss « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

  2. Pingback: Startbeviset | hälsa&kärlek

Kommentera

