Gör det DU kan

IMG_9357.JPG

TACK till alla ni på sociala medier som uppmärksammat insamling för ALS och TACK till gårdagens golftävlingen med BMW Lindholms Bil i samarbete med NollNio, Modo Hockey, Allehanda Media som igår uppmärksammade Barncancerfonden. Jag älskar verkligen alla sätt att uppmärksamma människor att bidra och allas engagemang att få in nya medel till forskning, bra jobbat!! I helgen har jag därför donerat pengar till just ALS hjärnfonden och Barncancerfonden.

Jag sitter på golfbanans terass och blickar ut mot den härligt gröna banan. Glad och tacksam att jag även idag får spela golf. Att jag har en kropp som gör att jag kan spela golf. Det är himla lätt att ta allt för givet. Laddar med ett stort glas isvatten och känner mig glad och tacksam glad för att jag har förmånen och viljan att kunna bidra till forskningen. Och ge forskningen en chans att ge fler underbara människor möjligheten att få leva längre utan smärta och dessa fruktansvärda sjukdomar.

Tar en klunk till av mitt underbart goda isvatten och eftersom det är så mycket prat om vatten och is dessa dagar så donerar jag även en slant till Röda Korsets (is)vattenfond. För oss är det givet med rent vatten men inte för alla.

DU gör som du vill, donera dit DU vill, drick eller häll isvatten över dig om DU vill, gör både och om DU vill, gå runt med insamlingsbössor, arrangera evenemang , men gör det DU kan, bidra till en friskare värld på Ditt sätt!

Hälsa&Kärlekskramar ❤️

Kommentera

