Att få fylla år igen

IMG_9483.JPG

Idag är det min födelsedag, jag blir 43 år ung!

Det där med att bli äldre är inte alltid lätt att tänka med en positiv inställning. Men alternativet att inte få fylla år är ju inte så roligt… Så idag hurrar jag för att jag har möjligheten att få fylla år igen. Att få bli ett år äldre och fortsätta leva detta underbara liv!

Jag har firat med min familj och bjudit på marängsviss i stora lass med banan, hallon och kiwi. I min familj så finns det både diabetes och mjölkallergi så med tillägg av specialglass och sockerfria glasskex så passar det alla. Och är det någon som inte känner för sötsaker så kan man ju bara ta frukten som en fruktsallad. Alla glada och nöjda, det tycker jag om.

IMG_9484.JPG

Hälsa&Kärlek ❤

4 thoughts on “Att få fylla år igen

Kommentera

