En stor nyhetsdag

IMG_3571.JPG

Vid lunch idag tillkännagavs vilken smak årets Blossa kommer att ha. Och den är en blandning av kryddor och lavendel. Flaskan är tyvärr därav lila, vilket är en färg jag absolut inte gillar, men jag dömer inte innehållet efter förpackningen. Ser fram emot 1 oktober då jag kommer hämta ut flaskorna och såklart första advent då första flaskan ska öppnas.

Den absolut största nyheten idag, milslång från ovan dryckesnyhet, var från Apples live event ikväll. Om det nya fantastiska operativsystemet OX Yosemite och ännumera fantastiska nya Safari och ios8. Och många nya funktioner och förbättringar som underlättar. De är ju fantastiska på att ta fram funktioner som man inte visste att man behövde. Gillar speciellt den nya appen ”hälsa”. ❤️

I detta fall så är dock även själva förpackningen viktig, den nya iPhone6!!! Och den har tack o lov inte färgen lila… Och jag är glad att det kommer en ny just nu för min 4S håller på att bokstavligen falla isär. Och jag är nöjd med presentationen, jag tror eller snarare vet att vi kommer att komma bra överens, iPhone6 och jag.

IMG_3572.JPG

Hälsa&iPhonekärlek

Kommentera

