Enjoy Il gelato

IMG_9620.JPG

Sitter och njuter av nuet och läser en nyinköpt pocket på Arlanda. Har avnjutit av en smoothie och nu blir det glass. Vilken kväll!

Planen var dock att landa med flyget hemma typ nu men Arlanda Express ville annat. De fick problem och kunde bara köra typ 42 km/h större delen av färden så när jag och en annan tågresenär kom till gaten var den stängd.

Men hur var det nu, det är inte hur man har det utan hur man tar det!! Ringer min fantastiska resebyråkontakt på ProVisitTravel, världens bästa stöd i såna här lägen! Han ordnar med ombokning av flygbiljett till nästa Stockholmsresa och bokar mig på nattåget som går om en timme. Härligt jag kommer hem snart. Firade med att gå på Pressbyrån och köpa en pocket och därefter sätta mig på ett café.

Glad att det ofta finns många möjligheter om man bara försöker. Och att jag fortsätter att vara lugn över att det ordnar sig. Värre saker kan ju hända än att komma hem lite senare och nu måsta sitta och läsa en pocket och äta glass.

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

