”Visst blir man förbannad när…”

Efter att jag igårkväll på Arlanda suttit och njutit av nuet och min glass var uppäten gick jag mot incheckningen till tåget. Med den härliga inställningen att värre saker kan hända än att missa ett flyg (speciellt när jag kan åka tåg hem) klev jag ut på perrongen. Då möts jag av nedan reklamskyltar från SOS Barnbyar på perrongen. Helt underbart!

Ännu en påminnelse hur bra vi egentligen har det. Tänk att just jag får åka hem till min familj och vår härliga säng. Log stort och tänkte, vilken vinnare jag är!!

IMG_3630.JPG

IMG_3629.JPG

IMG_3628.JPG

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

