NY och DC

IMG_9679.JPG

Wiiihaaaaa, ikväll har vi bokat resa till New York och Washington!!! Och vi firade det the american way med en burgare.

Vi åker en vecka till våren och jag är så glad att vi äntligen bokat! Det är min sambos 40-årspresent och han fyllde år förra året december, så det var hög tid att boka. Jag har varit i New York tidigare så jag vet hur underbart trevlig denna stad är. Min sambo har varit på många ställen ute i stora vida världen men aldrig i New York, vilket han har fått höra en hel del när vi har pratat om den härliga staden med vänner. Det har blivit som ett stående skämtfråga ”om han har varit i New York” när något om The Big Apple har kommit upp i samtal. Mycket roligare i verkligheten än skrivet känner jag nu… Men i alla fall så var det en extra rolig och en given present att ge honom.

Och en bonus var att vi även får möjligheten att se Washington!! Det fanns nämligen dåligt med flyg att boka hem från New York i maj då vi ville åka. Så lösningen blev att vi bokade hemresan från Washington. Och där har ingen av oss har varit. Så har ni tips på roliga saker att göra i DC skriv gärna en kommentar.

Vilken härlig resa det ska bli!!

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

