Sällsynt fjäril

IMG_9768.JPG

Vi åkte till lantstället direkt när vi stämplade ut från jobbet i fredags. Det har varit en helt underbar helg utan tider bara med lugn o ro och god mat. Det blev även lite kroppsarbete men bara för att jag ville inte för att jag måste, en härlig skillnad.

Jag toppade denna underbara helg med ett yogapass med massor av fjärilspositioner (med benen och fötterna ihop som ovan). Och det var ett magiskt bra pass. Jag vet inte om det berodde på upplägget av passet eller om det var att jag kom med ett sånt otroligt lugn från min sköna helg. Men oavsett så njöt jag av nuet utöver det vanliga.

Och jag gillade skarpt min färgglada rödrosablåvitprickiga fjäril.

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

