Schyssta lökar

IMG_9869.JPG

Härliga helg med många roliga aktiviteter men ändå ingen stress. Den absolut härligaste aktiviteten var att plantera tulpanlökar på lantstället. Så rogivande och avkopplande att gräva i jord och skapa. Snacka om att bara vara och vara här och nu. Jag glömde helt bort tid och rum. Underbar avkoppling.

Och en plantering som jag får njuta av när tulpanerna växer upp. 68 härliga tulpaner i blandade färger. Min sambo är allergisk mot blommor och det har blivit värre sista året, så av den anledningen kan och såklart vill jag inte ha någon blommande växt inomhus. Och jag som älskar blommor!!

Så när jag fyllde år så önskade jag mig tulpanlökar istället för blommor. Ser fram emot att till våren njuta av dem utomhus. Alla glada och nöjda!

IMG_9876-0.JPG

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Schyssta lökar

  1. Pingback: Schyssta lökar « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

