Huvet värkar

IMG_9920.PNG

Jag ska detoxa i tre dagar med start på lördag. Inte som någon diet utan för hälsans skull, få mer energi och gladare tarmar. Och jag har börjat förbereda kroppen med att dra ned på kaffe, undvika vitt socker och äta lättare måltider med mycket sallad och undvika rött kött.

Inga större problem med måltiderna och sockret men kaffet!! Huvudvärken är riktigt påtaglig, det känns som om jag har feber, en malande huvudvärk liksom. Med all rätt för ibland så kan det bli närmare 9-10 kaffekoppar om dagen och de senaste tre dagarna har jag bara druckit 4 kaffekoppar totalt.

Jag har tagit en kopp på morgonen och därefter vatten vid fika förutom i måndags eftermiddag då jag faktiskt glömde bort mig. För oj vad vanan finns där att gå till kaffemaskinen. Men det är dock bara att ge bort till någon eller hälla ut det och ta vatten.

Är du sugen på en detox i helgen? Häll ut kaffekoppen, dra ned på socker och ät lättare måltider och häng på!! Jag kommer att lägga ut min mat och juiceplan på fredag.

Hälsa&Kärlek ❤

4 thoughts on “Huvet värkar

  1. Pingback: Citronvattnet är tillbaka | hälsa&kärlek

  2. Pingback: Imorgon smäller det | hälsa&kärlek

Kommentera

