Harem Classic

IMG_3736.JPG

Jag har ett par blåvitrandiga Harem Classic från Hangmatta som jag stormtrivs i. Både när jag yogar och myser i soffan, de är underbart sköna. Hangmatta är ett bolag som designar och tillverkar unika street och yogakläder. De har olika modeller på street och yogabyxor, tröjor mm.

Och har du sett dem förut eller redan vet hur sköna det är och är sugen på att köpa ett par så vill jag tipsa er att just nu har de rabatt på dem med 100 kr. Och extra rabatt är det på ovan orangesvartrandiga Harem Classic eftersom det är Halloween. Nu hinner ni ju inte få hem dem och bli Halloweenfin i helgen men om du gillar orange så är det läge för en bra investering.

Själv gick jag in på Hangmatta för just dessa färgstarka orangesvarta byxorna men hittade istället ett Harems Active pants (bilden nedan) som har mindre haremshäng och de finns i två storlekar vilket gör att byxbenen blir längre. Roligt att testa en till modell.

Nu ska jag mysa vidare i soffan med mina mys Harem Classic.

IMG_3737.JPG

IMG_3735.JPG

Hälsa&Kärlek ❤

Bilderna är tagna från www.hangmatta.com

One thought on “Harem Classic

  1. Pingback: Harem Classic « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

Kommentera

