Spykänslor

IMG_0228.JPG

NU känns det mycket bra!! Men för typ två timmar sedan mitt i backintervallerna så var det spykänslor. Knasigt nog så kändes det bra på något sätt också, känslan att bränna ur kroppen och köra på sitt eget max. Och det var en utmaning att våga/klara hålla mitt tempo och inte rykas med i mina träningskollegors takt.

För första fyra långa intervallerna kände jag tydligt att jag har slarvat med intervaller i sommar. Men bättre sent än aldrig. Sedan körde vi fyra korta på flackare backe (kort nedan) med fokus på att sprätta med benen som vid skidåkningen och använda armarna. Det kändes bättre.

Avslutningsvis så körde vi fyra korta i ovan branta backe. Då vi i princip kopplade bort benen med långa steg för ännu mer fokusera på armar.

En underbar genomkörare som jag ser fram emot att köra på söndagar framöver.

IMG_0222.JPG

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “Spykänslor

  1. Pingback: Ingefäracitronhonungste | hälsa&kärlek

Kommentera

