Viloväder

IMG_0270.JPG

Härligt väder för en vilodag med soffhäng och chipsskål!! Jag har verkligen inga problem med slaskväder så länge man inte har planerat något. Och så passande denna dag som en vilodag efter träning i tre dagar i rad. Oj oj vad länge sedan jag kunde säga/skriva en sån mening, ”träning i tre dagar i rad…”, känns som det var flera år sedan. Och det känns bra att säga/skriva, träning ger mig verkligen härlig energi.

Och imorgon kan det få fortsätta slaska för min del för då blir det simning inomhus för mig. Mina nya simglasögon ligger och glänser i hallen. Längtar tills jag får dra på dem och glida fram i vattnet.

Men nu tillbaka till soffhänget och chipsskålen.

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

