Glida fram

IMG_3784.JPG

Gick hem från simhallen med en trött kropp men med ett superstort leende! Helt underbart att glida fram i vattnet.

Jag körde bröstsim i en halvtimme med för mig rätt bra tempo. Sedan pratade jag med ett par som jag tidigare bott grannar med så det blev naturligt en liten paus. Det är ett pensionärspar som tillsammans med ett annat pensionärspar simmar tillsammans på onsdagar 45 min och sedan fikar dem medhavd fika innan dusch och bastu. Känns som både hälsa och kärlek.

Min sista halvtimme varvade jag bröstsim och frisim, jätteroligt! Kommer inte ihåg sist jag körde frisim. Avslutade simpasset med några lugna avslappnande längder ryggsim.

Pricken över i:et var sedan att vila min trötta kropp i den varma bastun och äta satsumas. Underbart.

Hälsa&Kärlek ❤

8 thoughts on “Glida fram

Kommentera

