Ingefäracitronhonungste

IMG_3816.JPG

Jag har anat halsont och vill absolut inte bli förkyld. Så lördagens medicin var vila och vatten, tyvärr var aningen kvar idag. Och jag som ville hänga med kollegorna på intervallpasset, men min kloka sida sa dock åt mig att hoppa över det. Istället blev det en dunderhuskur med ingefäracitronhonungste!! Med massor med ingefära så pass att jag började svettas omgående och efter vila och dusch så kände det alldeles toppen i halsen!

För säkerhetskull dricker jag ikväll en till kopp ingefäracitronhonungste.

Ingefäracitronhonungste
3 dl vatten
1 ekologisk citron
2 msk riven ingefära
Honung efter smak

Värm vattnet med saften från en citron och riven ingefära. Ringla i honung efter smak.

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Ingefäracitronhonungste

  1. Pingback: Ingefäracitronhonungste « Människor.se - Dejting, Kärlek och relationerMänniskor.se – Dejting, Kärlek och relationer

  2. Pingback: Underbaraste ingefära | hälsa&kärlek

Kommentera

