Dagens höjdpunkt

2015/01/img_2107.jpg

Innan dagen knappt hade börjat visste jag dagens höjdpunkt, årets första yinyogapass med bästa Ulrika.

Jag tänkte många gånger under jullovet att köra ett pass själv med hjälp av appen vila dig i form. Det blev inget men jag är jätteglad bara att tanken fanns. Att det inte blev av kan ju vara för att hela jullovet var väldigt yinaktigt, med mycket lugn o ro.

Tanken fanns även kvar nu när vi flyttat in till stan och förra veckan gjorde jag ett yinyoga pass själv. Det var alldeles alldeles underbart men inte som det med Ulrika. Hennes underbara sätt att ta oss igenom positionerna, förklara vad som händer i kroppen, påminner oss om att bara vara i positionen utan krav, utan prestation och bara andas.

Glad för båda sätten att genomföra ett yinpass men längtar till klockan halv fyra då jag får höra Ulrikas vägledande röst.

Hälsa&Yinkärlek ❤

One thought on “Dagens höjdpunkt

Kommentera

