En härlig kombo

2015/01/img_2165.jpg

Jag myser verkligen på lördag och söndagmorgon när jag får äta frukost i lugn o ro med Nyhetsmorgon på tv. Men idag upptäckte jag en nytt härligt sätt att se på Nyhetsmorgon! För när frukosten var äten och vi var två timmar in i sändningen och så frågar sambon, ska du med och springa på gymmet? Sagt och gjort så var vi där joggandes och med oss så var även nyhetsmorgon på skärmen, vilken härlig kombo!

Det blev 5 km på löpbandet, så roligt och skönt! Det är tredje gången den här veckan som jag är och löper. Jag är så glad att ha kommit igång för jag tycker det är så himla kul att träna. Det känns både bra i kropp och knopp. Mitt mål är att inte bli alltför ivrig och köra för hårt. Jag vill hålla en långsiktig plan med hellre korta pass och fler gånger än tvärtom. Detta för att få in träningen som en del i min vardag och behåller träningsglädjen.

Och påminna mig om att vara glad för all träning som verkligen blir av, som dagens pass som är betydligt mer än det jag hade gjort om jag legat kvar i soffan.

Hälsa&Kärlek ❤

5 thoughts on “En härlig kombo

    • Inte min är inte heller men jag ger mig inte, ska få in rutinen långsiktigt! Börja med det lilla en kort promenad tre fasta dagar i veckan, spelar ingen roll om det blir 10 minuters promenader, bättre än inget! Och sen öka eftersom. 👍😃

Kommentera

