Tårta löser allt…

IMG_2629

…utom fett!! 😃

Jag brukar sällan ha den där superglada känslan för att det just är fredag. I mina ögon är varje dag härlig att få uppleva på sitt sätt. Men den här veckan är jag sååå glad för fredag, helg och bara lugn o ro.

Det positiva är att det inte händer ofta men idag var jag dyngless på allt. Detta efter en vecka i bergochdalbana i känslor a la grande, med härliga toppar och mindre härliga dalar. Men på eftermiddagen blev jag så less på att vara less så jag gick och köpte en härligt god tårta.

För det är betydligt roligare vara less och äta tårta än att bara vara less. Det är inte hur man har det utan hur man tar det.

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

