Heroes of my time

Vaknar till ännu en dag med denna underbara Globenutsikt, som jag har skrattat gott åt den här helgen och som påmint mig om vilka underbara vänner jag har.

Vi är ett gäng tjejer på Mellofinalhelg, som vi har varit 9 gånger tidigare. Dem nio gångerna har vi varit på Globen och det har verkligen satt sina spår. För som hotellbokningsansvarig föreslog jag fina Clarion Hotell på Söder, perfekt nära bra caféer och restauranger, shopping men framförallt enkelt och praktiskt nära till Globen. Ingen av oss tänkte mer på det när jag bokade i januari men några veckor innan finalhelgen då jag bodde vid Friends Arena så slog det mig att finalen är ju numera i just Friends Arena…

Och det är en helt underbar känsla när vi alla ser möjligheterna med vårt superfina och stora rum före att lördagens final är en bit norrut. I sann och äkta det är inte hur man har det utan hur man tar det anda. Blir så lycklig och glad över att ha vänner som väljer att se det positiva.

Vi har myst, pratat, sjungit, skrattat och ätit gott och njutit av den fantastisk vyn från vår härliga svit över Globen, som har påmint oss om många härliga minnen från de tidigare 9 gångerna. Nu är det en ny era med Frienda Arena, och det känns bra för det var även där en underbar mello stämning. Och vi var alla helt överens om att rätt låt vann!!

Mello-tjejerna, you are the heroes of my time. ❤️

Hälsa&Mellokärlek ❤

Kommentera

