Heaven is a place on earth

 

 

Vaknar upp till denna underbara utsikt och kroppen fylls av lugn, kärlek och tacksamhet. Jag älskar denna plats.

Den vackra havutsikten, tallmons lugn, fåglarnas sång, ljudet av havsvågorna som slår mot land, morgonsolens strålar som värmer, tänk att här får jag bo. Jag är så otroligt glad och tacksam att få möjligheten att vakna upp här och njuta av en morgonpromenad i detta paradis.

Jag och min sötnos Verner stannade till ute på udden. Satte oss på bänken och njöt av den underbara utsikten. En härlig plats att bara sitta och titta ut mot havet och andas lugnt. Då dök Belinda Carlise låt upp i mitt huvud, ”ooh, heaven is a place on earth” (paradiset/himlen är en plats på jorden). Så sant! 

Idag skiner solen, imorgon ska det vara supermolningt. Men vi struntar i molnen imorgon och njuter av dagens solstrålar. Vad ska du göra idag som gör dig glad? Jag ska bara vara och göra det som faller på, kanske räfsa lite tallkottar eller plocka vackra stenar vid stranden. Bara göra det jag vill, inga måsten. 

       

Hälsa&Kärlek ❤

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Heaven is a place on earth

Kommentera

