Alltid nåt att fira

  

Det finns alltid något att fira om man vill. Som idag då det är 9 år, 8 månader och 7 dagar sedan min kärlek frågade chans på mig. Det måste ju bara firas!! 

Eller egentligen ville jag bara hitta en anledning att överraska kärleken med middag på restaurang. Och ovan anledning var ju toppen! Så det blev en magiskt god plankstek och ett glas Valpolicella. Och sedan tog vi en mysig långpromenad i den underbara vårsolen då fick även kärlekshunden Verner följa med såklart.

Jag är så glad att vi båda unnar oss att njuta av vardagen tillsammans och fira när livet känns bra och kärleken är på topp! För det finns ju andra dagar än såna härliga dagar men jag inbillar mig att dem blir färre om man jobbar med att se det positiva i situationen. Men inga toppar utan dalar. 

Fast jag tycker att vi väntar med att fundera på de mindre roliga dagarna och tar dem sen när de kommer och njuter av nuets glada stund, 9 år-8 månader-7dagars-jubileumet….

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

