Festivalhäng

  

I helgen är jag på reuinon med Antarktistjejerna, två tjejer jag träffade för sex år sedan på just en resa till Antarktis. Helt otroligt att man kan klicka med två personer så. Vi bodde i en båthytt på typ 12 kvm och vi bara skrattade och hade kul. Och det har vi fortsatt med en gång per år då vi hälsar på varandra. 

I helgen är vi hos Maria i Söderköping, och ikväll är vi på Bråvalla festivalen. När vi bokade helgen i vintras så sa Maria att vi kunde på musikfestival dom var i stan på fredagen. Roligt tänkte jag och jag såg typ Hamnfesten framför mig, där årets dragplåster är Linda Bentzing. Inget om om Linda men när jag bokade biljetten för några veckor sedan så upptäckte jag att festivalen är liite större än så, för Bråvallas dragplåster Robbie Williams!! Men innan han går på scen ska vi se All Time Low, David Batra, Ola Salo, ev Lasse Winnerbäck, Seinabo Sey är planen.

Vi är väl inte urtypen av festivalmänniskor. Vilket avslöjades på vår klädsel, för vi hade glömt packa med oss de korta jeansshortsen och det magkorta linnet… Men stövlarna är på!! Det här blir kul!!

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

