fint, roligt och festligt

  
Efter planering, tänkande och fixande för gårdagens bröllop så var det idag underbart skönt med en dag utan någon agenda. 

Bröllopet var min svåger och svägerskas och det var så otroligt fint, roligt och festligt!! Jag hade ingen direkt uppgift men min sambo var toastmaster så jag fick assistera honom och sedan tycker jag att det är så otroligt roligt att få hjälpa till i förberedelser. Som fredagkväll då lokalen gjordes iordning med dukning och dekoration, tillverkning av snittar och andra uppgifter. Vi spelade musik, pratade och sjöng och hade roligt. Och alla hade ett enda mål att få till det så bra som möjligt för brudparet och deras stora dag.

Och vilken bröllopsdag det blev. En fantastisk dag med fint bröllop i en vacker kyrkoruin. En underbart rolig bröllopsmiddag där min kärlek agerade toastmaster som bara han kan göra, superbra och roligt. Gästerna inkl jag bidrog med roliga tal och lekar. Sedan avslutades kvällen festligt med dans till småtimmarna. En superrolig kväll. 

Så med en god känsla från bröllopsfixandet och bröllopsfesten har vi idag bara njutit av hur fint, roligt och festligt vi har haft i helgen. Så härligt med minnen som får en att le.

Hälsa&Kärlek ❤

One thought on “fint, roligt och festligt

Kommentera

