Försmak av semester 

  
Vilken semesterkänsla jag har haft i helgen. Kan vara för jag indirekt har börjat varva ned eftersom jag bara har tre dagar kvar tills min semester börjar.

Kan också vara för helgen har verkligen bjudit på många sommaraktiviteter. Först golfrunda på fredag med sen middag och mys på golfrestaurangens uteterass i kvällsolen. Igår myste vi i stugan med grillning på kvällen och jordgubbar o grädde som efterrätt, 

Och idag har vi bara povat på och småfixat på tomten och trädgården. Gått lång härlig skogspromenad. Ätit våra första smultron, helt magiskt somrigt. 

Jag ser verkligen fram emot semester på riktigt. Men ser även fram emot att avsluta några projekt på jobbet först. Glad och tacksam över att ha båda dem härliga känslorna. 

Hälsa&Kärlek ❤

2 thoughts on “Försmak av semester 

Kommentera

