Somna om

  
Så underbart med semester!! Inga tider att passa, inga måsten, och ta dan som den kommer det är semester för mig.

Och att få somna om på morgonen.

Förra veckan kom den tanken några mornar, tänk om jag efter frukost eller morgonpromenaden bara kunde gå tillbaka till sängen och kura ihop mig och somna om. Mysigt. Regnvädret kan ha påverkat tanken nån dag men oavsett hade det varit mysigt.

Så idag min första hellediga dag gjorde jag det. Bara för att jag kunde, och ville känna känslan. Jag klev upp när min sambo (som får semester ikväll) klev upp, åt lite frukost, pussade hejdå till sambon, gick en kort hundpromenad och sen…

….gick jag tillbaka till sängen, kurade ned mig under täcket, andades djupt, blundade, oj vilken härlig känsla.

Hälsa&Kärlek

One thought on “Somna om

Kommentera

