Solen skiner

  
Efter en molnig dag med mestadels arbete inomhus tar jag mig en dusch. När jag kliver ut ur duschen får jag mega sommarfeeling!! 

Nu skiner solen genom fönstret, dörren ute i hallen är öppen så jag hör måsarna skrika, från vardagsrummet spelas musik, och pricken över i:et, sambon har Beercanchicken på grillen och doften är helt underbart somrig. Blir riktigt sådär sommarlycklig!!

Det har ju inte varit så varmt i sommar men nu ska jag njuta av solen som skiner, vänner som kommer på middag och bara vara tacksam för att jag får uppleva en svensk sommar igen. Det är inte alla som får det. 

Hälsa&Kärlek ❤

Kommentera

