Julkalender lucka 2 – träningsglädje

20131202-212007.jpg

I årets hälsa&kärleks julkalender kommer jag bjuda på pyssel, godsaker, tips på tävlingar och länkkärlek!!

När det gäller länkkärleken så vill jag dela med mig av mina favoritbloggar som inspirerar och ger mig energi. Det kommer vara en topp 10 och jag börjat med min blogg nr 1 som jag läser varje dag, Träningsglädje.

En underbar träningsblogg med tips på träningsövningar, kläder, utrustning, kost mm. Sara som skriver bloggen har en inställning till träning som verkligen tilltalar mig. Hon tränar hårt men det viktiga är att träna både för kropp och knopp, att få en härlig känsla av träningen. Hon är ingen som tänker på vilka tider som hon presterar utan vill ha upplevelse. Men hon är ingen mestjej utan en riktigt tuff tjej som mitt i denna glädje och härliga känsla också utmanar sig själv för att utvecklas och spränga gränser.

Även Träningsglädje har en julkalender, se här. Det har bara gått snart två dagar så haka på henne, jag ska göra ett försök!!

Och gå in och läs hennes blogg och bli inspirerad!!!

20131202-215607.jpg

20131202-215629.jpg

Hälsa&Kärlek ❤

2 tankar om “Julkalender lucka 2 – träningsglädje

  1. Ping: Julkalender lucka 14 – uppochhoppa | hälsa&kärlek

Lämna en kommentar